آرتینآرتین، تا این لحظه: 11 سال و 2 ماه و 8 روز سن داره

کوچولوی دوست داشتنی من

بازگشت مامانی به وبلاگ آرتین جون

1392/9/18 1:00
709 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عشق ناز مامان.

الان که دارم واست این یادداشت رو میذارم تو مثل یه فرشته خوشگل وناز روبروی من خوابیدی وساعت ٠٠:٢٠ بامداد هجدهم آذر ماهه یعنی تو الان نه ماه وپنج روزه هستی.

ببخش از اینکه خیلی دیر به سراغ وبلاگت اومدم عزیزم آخه خودت میدونی که  این روزا سرم حسابی شلوغه،هم اینکه سرکارم برگشتم وهم نگهداری از شماکارخیلی مشکلی شده آخه بابامحسن هم که پیشمون نیست.حدود دو ماه ونیم میشه که بخاظر درسش مارو تنها گذاشته ورفته خارج از کشور. حالا من وتو خدست وپامیکنی بابا ماونه آقاجون هستیم  واونها دارن واسه نگهداری از تو که الان خیلی وروجک شدی به من کمک میکنن.

امشب واسه چکاپ نه ماهگیت بردمت پیش آقای دکترشیخانی.اون ازاینکه رشدت اینقدرخوب بوده خوشحال شد.شما الان میتونی راحت بشینی باسرعت خیلی زیاد چهاردست وپامیکنی بابا ومامان میگی خیلی شیطونک شدی تموم وسایل رو بادستای کوچولوت برمیداری وزود میبرد سمت دهانت. امروزهم یه کمی تب داشتی وحسابی لثه هات میخاریو چون قراره مرواریدهای کوچولوت به زودی خودشونو نشون بدن. چون بغداز این مدت طولانی به وبلاگت سر زدم حالا یه عالمه عکس دارم تا واست اینجا بذارم. نیگاشون کن:

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله فاطمه
30 آذر 92 15:10
خواهرجون غلطهاي املايي داشت متنت .